Autor Wiadomość
Puffy
PostWysłany: Czw 2:33, 15 Mar 2007    Temat postu:

Britney Spears Spreading Outdoors!
http://Britney-Spears-Spreading-Outdoors.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=666822
Crappiest
PostWysłany: Śro 9:32, 14 Mar 2007    Temat postu:

Christina Ricci Undressing!
http://Christina-Ricci-Undressing.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=666822
Crappiest
PostWysłany: Śro 9:29, 14 Mar 2007    Temat postu:

Lindsay Lohan Doing A Hung Guy!
http://Lindsay-Lohan-Doing-A-Hung-Guy.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=666822
Adanderten85
PostWysłany: Wto 3:47, 20 Lut 2007    Temat postu:

Nicole Kidman Blowjob!
http://Nicole-Kidman-Blowjob.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=666822
Abmosterter64
PostWysłany: Śro 5:53, 14 Lut 2007    Temat postu:

Nicole Kidman Blowjob!
http://Nicole-Kidman-Blowjob.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=666822
Bartas
PostWysłany: Sob 19:30, 28 Sty 2006    Temat postu: Regulamin

Regulamin Polskiej Speedway Ligi.

1.Zasady Ogólne.
a) Uczestnictwo w grze jest nieodpłatne.
b) Każdy gracz może posiadać tylko jedną drużynę.
c) Mecze będą rozgrywane w programie Speedway Meeting 5.1.1.
d) Mecze i inne imprezy będą rozgrywane na czacie dostepnym na forum bądź przez GG.
e) Mecz może sędziować tylko i wyłącznie reprezentant rady SL.
f) Uprasza się o zachowanie należytej kultury podczas rozgrywania meczy turnieji a także przy pisaniu postów.
g) Dłuższą absencję w grze należy zgłosić na forum bądź u członka rady SL.
h) Gdy Manager nie rozegra meczu ligowego w terminie i niepoinformowal o jego absencji automatycznie zostaje usunięty z gry a na jego miejsce wchodzi gracz rezerwowy.
i) Każdy kto zapisuje się do ligi SL akceptuje jednocześnie ten o to regulamin.

2.Mecz:
a) Każda drużyna może posiadać nieograniczonom liczbę obcokrajowców. Druzyna może się składać z w wszystkich obcokrajowców.
b) Drużyna musi się składać na mecz ligowy obowiązkowo z przynajmniej 6 zawodników a maksymalnie z 7 w innym przypadku jest walkower na korzyść przeciwnika.
c) Pod numerem 6 i 7 muszą być rozstawieni juniorzy.
d) Bieg 1. jest biegiem juniorskim.
e) Bieg 14 i 15 są biegami nominowanymi. Wbiegach nominowanych mogą zostać zastosowane rezrwy taktyczne.
f) Podczas meczu gdy:
- nie sygnalizujemy zmiany piszemy „bz”
- sygnalizujemy zmianę zwykłą piszemy „zm”, a następnie za kogo zamieniamy oraz zawodnika który wchodzi w jego miejsce np. „Gollob - Kołodziej”
- sygnalizujemy zmianę taktyczną piszemy „zt”, a następnie za kogo zamieniamy oraz zawodnika który wchodzi w jego miejsce np. „Robacki - Jonsson”
g) Aby móc zrobić zmianę taktyczną drużyna musi przegrywać co najmniej 6 punktami.

3. Zasady Podczas meczu. Gdy:
a) Manager jednej z drużyn nie odzywa się należy odczekać 5 minut, a następnie kontynuować mecz nawet gdy Manager nie powrócił do gry. W takim przypadku Sędzia kieruje drużyną gracza lecz nierobi żadnych zmian ( zwykłych, taktycznych ) chyba że któryś z zawodnikow jest kontuzjowany.
b) Mecze towarzyskie można rozgrywać (na czacie lub na gg) sędziując sobie samemu i przeciwnikowi z tym że ten który sędziuje powinien udostępnić wyniki przeciwnikowi. Można również poprosić sędziów SL do sędziowania sparingu.
c) Zastępstwo Zawodnika może być wykorzystane jeżeli kontuzjowany zawodnik ma jeden z 3 najwyższych KSM’ów w klubie.
d) Za wygranie meczu otrzymujemy 2 duże punkty, za remis 1 punkt, a za przegraną nie otrzymujemy żadnego punktu.
e) Punkt bonusowy zostaje zdobyty gdy drużyna w dwumezcu wygra z drużyną przeciwną małymi punktami.

4. Transfery.
a) Transfery między klubami wpisuje menago który kupuje na forum (transfery) podając do jakiego klubu i za ile, a następnie menago który sprzedaje potwierdza pisząc gdzie zawodnik zostaje sprzedany i za ile. Gdy transfer zostanie zaakceptowany przez klub sprzedający, składy zostaną zaktualizowane.
b) Zawodnik który został sprzedany do innego klubu nie może podpisać kontraktu w tym samym okresie transferowym z innym klubem.
c) Wypożyczenia między klubami wpisuje menago który wypożycza, na forum (Wypożyczenia) podając do jakiego klubu, za ile i na jaki okres czasu, a następnie menago który sprzedaje potwierdza pisząc gdzie zawodnik zostaje wypożyczony, za ile i na jaki okres czasu. Gdy wypożyczenie zostanie zaakceptowany przez klub sprzedający, składy zostaną zaktualizowane.
d) Zawodnik który został wypożyczony do innego klubu nie może już zostać wypożyczony w tym samym okresie transferowym do innego klubu.
e) Pod koniec sezonu można podpisywać kontrakty z zawodnikami ze swojego klubu. W czasie rozpoczęcia okresu transferowego zawodnik który nie podpisze kontraktu trafi na listę transferową wraz ze sugerowaną ceną.
f) Za kontrakty podpisane w własnym klubie płacimy:

E-Liga:
- za Obcokrajowca wykładamy sumę równą 300 tys.
- za Seniora suma równa 200 tys.
- za Juniora suma równa 100 tys.
I Liga:
- za Obcokrajowca wykładamy sumę równą 250 tys.
- za Seniora suma równa 150 tys.
- za Juniora suma równa 50 tys.
II Liga:
- za Obcokrajowca wykładamy sumę równą 200 tys.
- za Seniora suma równa 100 tys.
- za Juniora suma równa 30 tys.
III Liga
- za Obcokrajowca wykładamy sumę równą 160 tys.
- za Seniora suma równa 70 tys.
- za Juniora suma równa 15 tys.

4. Finanse.

a) Budżet wraz ze startem ligi w sezonie 1 wynosi:
* Dla E-Ligi 3 500 000 mln.
* Dla I Ligi 3 000 000 mln.
* Dla II Ligi 2 500 000 mln.
* Dla III Ligi 2 000 000 mln.

b) Za mecz u siebie klub dostaje:
* E-Liga 200 tys.
* I Liga 150 tys.
* II Liga 100 tys.
* III Liga 70 tys.

c) Klub dostaje co mecz od sponsora :
* E-Liga 100 tys. zł.
* I Liga 75 tys. zł.
* II Liga 50 tys. zł.
* III Liga 40 tys. zł.

d) Płatności za mecz:
* E-Liga wynik drużyny x3
* I Liga wynik drużyny x2
* II Liga wynik drużyny x1
* III Liga wynik drużyny x0.6

e) Za sprowadzenie obcokrajowca na mecz klub traci:
* E-Liga 15 tys.
* I Liga 10 tys.
* II Liga 5 tys.
* III Liga 3 tys.

5. Zawody.
a) Meczą są rozgrywane wg terminarza zamieszczonego na forum i są rozgrywane w sposób mecz i rewanż.
b) Po rundzie zasadniczej Liga zostaje podzielona na dwie grupy (w przypadku E i 1 ligi) po czym rozgrywana jest runda finałowa w dwóch grupach o miejsca 1-4 oraz 5-6. W 2 Lidze zespoły jadą ze sobą 4 razy.
c) Za rozegranie turniejów na własnym torze klub zyskuje:

Wpływy pieniężne za Organizację Poszczególnych Turnieji:
* Ćwierćfinał IMP: 10 tys.
* Półfinał IMP: 25 tys.
* IMP: 50 tys.
* Półfinał MIMP: 20 tys.
* MIMP: 40 tys.
* Faza grupowa MMPPK: 15 tys.
* MMPPK: 30 tys.
* Faza grupowa MPPK: 20 tys.
* MPPK: 40 tys.
* Faza grupowa MDMP: 10 tys.
* MDMP: 30 tys.
* Półfinał BK: 10 tys.
* BK: 20 tys.
* Półfinał SK: 20 tys.
* SK: 40 tys.
* ZK: 50 tys.
* Kryterium Asów: 40 tys.
* Elimnacje Grand Prix: 40 tys.
* Runda GP: 100 tys.
* Pozostałe: 10, 15, 20 tys. w zależności jaka obsada ( ilu uczestników cyklu GP )

d) Wynagrodzenie za zajęte miejsce w:

E-Liga:
1) 2 mln.
2) 1,7 mln.
3) 1,5 mln.
4) 1,3 mln.
5) 1,2 mln.
6) 1,1 mln.
7) 1 mln.
Cool 0,8 mln.

* I liga:
1) 1,6 mln.
2) 1,4 mln.
3) 1,2 mln.
4) 1 mln.
5) 0,85 mln.
6) 0,75 mln.
7) 0,7 mln.
Cool 0,6 mln

* II Liga:
1) 1,4 mln.
2) 1,2 mln.
3) 1 mln.
4) 0,85 mln.
5) 0,75 mln.
6) 0,6 mln.

*III Liga:
1) 1,2 mln.
2) 1,2 mln.
3) 1 mln.
4) 0,80 mln.
5) 0,70 mln.
6) 0,60 mln.
7) 0,50 mln.
Cool 0,47 mln.
9) 0,44 mln.
10) 0,40 mln.

e) Za bezpośredni awans do E-Ligi klub otrzymuje dodatkowo 250 tys., za bezpośredni awans do I Ligi dodatkowo 200 tys. Za awans do II Ligi klub otrzymuje 150 tys.
f) Za awans do E-Ligi po meczach barażowych klub dodtakowo otrzymuje 220 tys., za awans do I Ligi po meczu barażowym klub otrzymuje dodatkowo 170tys.

6. KSM
a) Przelicznik KSM:
* Przejście zawodnika z wyższej ligi do niższej – dodajemy 1,50 KSM
* Przejście zawodnika z wyższej ligi o dwie klasy niżej – dodajemy 2,50 KSM
* Przejście zawodnika z wyższej ligi o trzy klasy niżej - dodajemy 3,00 KSM
* Przejście zawodnika z niższej ligi do wyższej ligi – odejmujemy 1,50 KSM
* Przejście zawodnika z niższej ligi o 2 ligi wyżej – odejmujemy 2,50 KSM
* Przejście zawodnika z niższej ligi o trzy klasy wyżej - odejmujemy 3,00 KSM

E Liga --> 1 Liga = +1,50
E Liga --> 2 Liga = +2,50
E Liga --> 3 Liga = +3,50
1 Liga --> 2 Liga = +1,50
1 Liga --> 3 Liga = +2,50
2 Liga --> 3 Liga = +1,50

Jeśli zawodnik przechodzi odwrotnie z niższej do wyższej to "+" zmienia się na "-"


7. Wiek.
a) Można także wyposażyć i wyszkolić zawodnika oraz wystawić do egzaminu na licencję "Ż". Przy zakupie trzeba podać imię i nazwisko adepta. Razem z wiekiem czasu ten zawodnik staje się tańszy (rozpis cen poniżej)
b) zawodnik wyszkolony otrzymuje ksm 2,50 i poprzez rozgrywki może go zwiększyć
c) wystawienie adepta na egzamin kosztuje dodatkowo 5 tys. zł. są to koszty na przygotowanie toru na którym bedzie się odbywał egzamin i ta suma za wszystkich uczestników egzaminu zostanie przekazana właścicielowi obiektu.
16 lat - 200 tys. zł.
17 lat - 160 tys. zł.
18 lat - 120 tys. zł.
19 lat - 80 tys. zł.
20 lat - 40 tys. zł.
d) Zawodnik po Egzaminie do końca sezonu ma 2,50 czyli jeśli zostanie wypożyczony lub sprzedany dalej ma 2,50.


e) Zawodnikom od 35 lat zniża się KSM. Oto zestaw:
35 lat = -0,05 KSM
36 lat = -0,10 KSM
37 lat = -0,20 KSM
38 lat = -0,25 KSM
39 lat = -0,30 KSM
40 lat = -0,35 KSM
41 lat = -0,45 KSM
42 lat = -0,50 KSM
43 lat = -0,55 KSM
44 lat = -0,65 KSM
45 lat = -0,70 KSM
46 lat = -0,75 KSM
47 lat = -0,85 KSM
48 lat = -0,90 KSM
49 lat = -1,00 KSM

Zawodnik kończąc 50 lat kończy karierę zużlowca.

16) Młodzieżowcy, by zwiększyć swój KSM muszą nabrać obycia w meczach ligowych. Czym większa ilość biegów tym większa progresja KSM.

ksm dodawany po objechaniu przez zawodnika okreslonej liczby biegow w meczach ligowych (ksm aktualizowany po sezonie)

Ilość biegów ligowych dla E-Liga, 1 liga, 2 liga, 3 Liga
Kod:

3 0,10 0,10 0,05 0,05
6 0,20 0,20 0,10 0,10
9 0,30 0,30 0,20 0,15
12 0,40 0,40 0,30 0,20
15 0,50 0,50 0,35 0,25
18 0,65 0,60 0,40 0,30
21 0,70 0,70 0,45 0,35
24 0,80 0,80 0,50 0,40
27 0,90 0,90 0,60 0,45
30 1,00 1,00 0,70 0,50
33 1,10 1,05 0,75 0,55
36 1,25 1,15 0,80 0,60
39 1,35 1,25 0,90 0,65
42 1,45 1,35 1,00 0,70
45 1,55 1,45 1,05 0,80
48 1,65 1,55 1,10 0,85
51 1,80 1,65 1,20 0,90
54 1,90 1,70 1,30 0,95
57 2,00 1,80 1,40 1,00
60 2 10 1,90 1,50 1,05
63 2,20 2,00 1,55 1,10
66 2,35 2,10 1,60 1,15
69 2,45 2,20 1,70 1,20
72 2,55 2,25 1,80 1,25
75 2,65 2,35 1,90 1,30
78 2,75 2,45 2,00 1,35
81 2,85 2,55 2,05 1,40
84 3,00 2,60 2,15 1,45
87 3,10 2,70 2,20 1,50
90 3,20 2,80 2,30 1,55
93 3,30 2,85 2,35 1,60
96 3,40 2,90 2,45 1,65
99 3,50 3,00 2,50 1,70


Ksm dodawany po objechaniu przez zawodnika okreslonej liczby biegow w turniejach indywidualnych (rozgrywki pucharowe)

Ilość biegów turniejowych, E-Liga, 1 Liga, 2 Liga, 3 Liga

4 0,10 0,10 0,10 0,05
8 0,20 0,15 0,10 0,06
12 0,30 0,25 0,15 0,11
16 0,40 0,30 0,25 0,12
20 0,50 0,40 0,30 0,17
24 0,60 0,50 0,40 0,18
28 0,70 0,60 0,50 0,23
32 0,80 0,70 0,60 0,24
36 0,90 0,80 0,65 0,29
40 1,00 0,90 0,70 0,30
44 1,10 1,00 0,80 0,35
48 1,20 1,10 0,90 0,36
52 1,30 1,20 1,00 0,41
56 1,40 1,30 1,10 0,42
60 1,55 1,40 1,20 0,47
64 1,65 1,50 1,30 0,48
68 1,75 1,60 1,40 0,53
72 1,90 1,70 1,50 0,54
76 2,00 1,80 1,55 0,59
80 2,10 1,90 1,65 0,60
84 2,25 2,00 1,75 0,70
88 2,40 2,10 1,85 0,80
92 2,45 2,20 1,90 0,85
96 2,60 2,30 1,95 0,90
99 2,70 2,35 2,00 1,00

8.Stadion

Aby organizować turnieje o wyższej randze należy udoskonalić swój obiekt.
Oto kilka możliwości:

a) Bandy:

Każdy stadion na początku posiada jakiś rodzaj band :

- Bandy drewniane - wspomagane wstawkami żelazowymi typowy "Płot" duże ryzyko przy wypadku. Posiada każdy klub na wstępie.

- Siatka - zamiana band drewnianych na plot powoduje mniejsze ryzko przy wypadku. Koszt 150 000 zl

- Banda dmuchana – Wiadomo najwyższy standard band z materialu odpornego na lekkie zadrapania. koszt 300 000 zl

Polepszenie standardu band sprawi iż zawodnik dozna mniejszych urazów i będzie pauzował krócej. Ilość kolejek pauzy po kontuzji odnieśionej na stadionu z bandami :

- Drewnianymi 5 kolejek puazy
- Z siatki 3 kolejki pauzy
- Dmuchane 1 kolejka pauzy

b) Tablica wyników:

- Zwykła – posiada każda drużyna na wstępie

- Elektroniczna – koszt 100 000 zl

c) Oświetlenie:

Żadna z drużyn nie posiada na wstępie oświetlenia.

- Oświetlenia – zamontowanie 500 000 zl

d) Park maszyn:

- Udoskonalenie parku maszyn i rozbudowanie go koszt – 400 000 zl

e) Ochrona :

Na zawodach powinna być ochrona aby uniknąć niekulturalnych zachowań kibiców (rzucanie na tor przedmiotow różnych, bujek, jak również zapobiec dewastowaniu stadionu)
Ochrone można wynająć na każdą impreze z osobna lub na cały sezon (ochrona na mecze sparingowe niemusi być zatrudniana). Na zawody Grand Prix musi być zatrudniana dodatkowa ochrona.
Ochrone na mecz wynajmuje sie w chwili rozgrywania meczu ( zgłasza sie sędziemu a później uznaje w wydatkach klubowych)

- ochrona na cały sezon ( Obejmuje wszystkie turnieje prócz Grand Prix i IMP )
* E-Liga = 70 tys.
* 1 Liga = 35 tys.
* 2 Liga = 20 tys.
* 3 Liga = 15 tys.

- Dodatkowa ochrona na zawody
* Grand Prix = 20 tys.
* IMP = 15 tys.

- Ochrona (na każdy mecz ligowy z osobna) w tym przypadku na turnieje ochrone trzeba będzie zatrudniać z osobna (cennik niżej)
* E-Liga = 5 tys.
* 1 Liga = 3,5 tys.
* 2 Liga = 2,5 tys.
* 3 Liga = 1,5 tys.

- Cennik ochrony za poszczególne turnieje
* ZK = 13 tys.
* IMPJ = 12 tys.
* SK = 10 tys
* MPPK = 8 tys.
* MMPPK = 7 tys.
* BK = 6 tys.
* MDMP = 5 tys.
* Inny = 1 tys. ( memoriały, wszystkie 1/2 , 1/4 , indywidualne i treningowe )

W przypadku niewynajęcia ochrony za huligańskie wybryki kibiców na klub będą nakładane kary (finansowe).

9. Kary
Mogą być przyznawane kary. Jakiekolwiek skargi na zachowanie innych uczestników gry prosze zgłaszać pisząc posta w temacie
Sąd Koleżeński, Prosze w tym poście zamiścić opis zdarzenia i najlepeij przedstawić jakieś dowody aby sąd mógł podjąć dobrą decyzje.

10.Turnieje

Grand Prix - bandy dmuchane, elektroniczna tablica wyników, oświetlenie, ulepszony park maszyn

Złoty Kask – siatka, elektroniczna tablica wyników

Finał IMP - bandy dmuchane, elektroniczna tablica wyników

Finał MIMP – siatka, elektroniczna tablica wyników

Srebrny Kask – siatka

Finał MPPK I MMPPK – siatka, elektroniczna tablica ( w przypadku MPPK)

Eliminacje Grand Prix - Siatka, ulepszony park maszyn

Pozostałe turnieje jak 1/2 BK,BK,1/2 SK,1/4 1/2 IMP i MIMP, MDMP, MDMP, Eliminacje MPPK I MMPPK nie maja żadnych wymagań stadionowych


11. Nieorozegranie meczu w terminie:
Jeżeli mecz niezostanie rozegrany to prosze aby wszyscy menadzerowie którzy nierozegrali byli o końcowej godzinie rozgrywania kolejki czyli jeśli kolejka jest do 20:00 to prosze o bycie od 19:40 do 20:00 wtedy ja bede sedziowal każdemu mecz i niebędzie żadnego problemu.
Jeśli jednak mecz niezostanie rozegrany to Mandzerowie dostają upomnienia chyba że jeden z nich będzie w podanych godzinach to będzie mógł kierować swoją drużyną a drużyna przeciwnika wsytąpi składem z poprzedniej kolejki. Kierować nią będzie sędzia lub gracz któremu skład został powierzony. Jeżeli kierować będzie sędzia to nierobi żadnych zmian chyba że wystąpi kontuzja.
Można skład zostawić w temacie Ogłosznia/Skład pod nieobecność i napisać tam komu go powierzacie. Jeśli powierzycie skład komuś to on kieruje i robi zmiany lub to co napiszecie (instrukcje), jeśli niepowierzycie nikomu to drużyną kieruje sędzia nierobiąc żadnych zmian.

12. Awanse:
W E, 1, 2, lidze Awans bezpośredni uzyskają drużyny z pierwszych miejsc w lidze. Mecz barażowy o awans stoczą drużyny z 7 oraz 2 miejsc.
W 2 lidze żaden zespół niespadnie do niższej klasy rozgrywkowej.
W 3 lidze Awans uzyska 2 drużyny bezpośrednio bez żadnych meczy barażowych.
Jest to spowodowane tym aby wyrównać wszystkie ligi do 8 zespołów w każdej.

W przypadku równej ilości punktów o miejscu w Tabeli decydują Małe Punkty. Jeśli ich liczba będzie równa to decyduje ilość punktów zdobytych, jeśli to nie zadecyduje to o awansie zadecyduje bezpośredni pojedynek między zainteresowanymi drużynami (w tym przypadku dwómecz i kto ma więcej dużych punktów a później Małych)

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group